Car Seat Headrest kao mjera ustrajnosti: Od jeftinog laptopa do budućnosti rock glazbe
„Will Toledo je uvijek znao da bi se mogao vratiti svojemu albumu ‘Twin Fantasy’, radu koji nikada, zapravo, nije dovršio“, upoznat će nas Peyton Thomas u izjavi diskografske kuće Matador Records povodom izlaska ploče grupe Car Seat Headrest. „Jer način na koji je snimio svoj original iz 2011. godine“, dodao je „nije mogao uskladiti njegove ambicije s ograničenjima koja su mu bile zadana.“ Njegova kolekcija tinejdžerskih priča – među kojima su one o ukradenom džinu, modricama na potkoljenici i čudnome seksu – bila je previše značajna za medij koji mu je stajao na raspolaganju: jeftini laptop u osobnom automobilu koji je činio njegov studio. I zato je cijenjeni šmokljan nove rock generacije odlučio napraviti novo čitanje ranih životnih iskustava. Album je, naime, nanovo snimljena kolekcija pjesama koje je Will Toledo samostalno objavio sa svojih devetnaest godina. I stoga iza originalnog naziva stoji i dodatak u zagradi. ‘Twin Fantasy (Face to Face)’.
Naime, iza distorziranog zvuka super cijenjenog albuma ‘Twin Fantasy (Face to Face)’ – čija ocjena na agregatu Metacritic je 88 od 100 – možete pronaći kompletnu sliku frustracija i pojava koje dominiraju odrastanjem. I možete iznimno dobro čuti i zaista osjetiti nadu, čežnju, očaj i divlju radost kako iskaču iz stihova Willa Toleda. I sve to ispjevano je sugestivnošću koja nas jasno podsjeća na naše vlastite trenutke uspona i padova i onih malih detalja koji život čine tako različitim mozaikom. A to i jest kvaliteta umjetnika koja ga čini velikim: sposobnost da vlastitu kupaonicu, kraj svojega školovanja ili curu na suvozačkom mjestu učini vašom u vašim mislima. I da vas potakne na dozivanje željenih slika vlastitih nada, radosti i razočaranja.
Album ‘Twin Fantasy’ svojom zahtjevnošću vas može iscrpiti, napisat će Consequence of Sound uz dodatak kako donosi ‘neke od najuzbudljivijih ambicioznih rock kompozicija ovoga desetljeća’. Magazin Slant će naglasiti kako su novi aranžmani starih pjesama prilagođeni stadionskome zvuku i omogućavaju potpuno iskustvo koje je originalu nedostajalo. A to znači najmanje dvije stvari: kako je Will Toledo perfekcionist i kako je ustrajnost mjera po kojoj ćete moći mjeriti uspjeh vlastitih života. Jer s ustrajnošću će doći vrijeme ostvarivanja želja. Poput ove u kojoj će – zaogrnut većim budžetom i vlastitim bendom – Will Toledo moći nanovo snimiti pjesme koje toliko volimo i tako kako one to zaslužuju. I nježno ih revidirati na način koji mlađem, ranjenom Willu omogućava korak naprijed. I dopušta si da u završnim trenucima albuma koji donosi ‘ispriku za budućega mene’ donese više oprosta negoli bijesa. Jer je – više oprost, a manje bijes – ono što, podvući će Peyton Thomas s početka naše priče, ‘čini razliku između starog i novog: on više ne vidi svoju priču kao tragediju’. I stoga što Will Toledo, sa svojih dvadeset i pet, više nije usamljena umjetnička duša koja utočište pronalazi u vlastitom pisanju već uspješan frontman vlastita benda Car Seat Headrest, grupe koju smatramo budućnošću rock glazbe.
Sadašnjost radijske rotacije vezana je uz izvođače koji čine bogato sazviježđe svjetskih pozornica i domaćega etera. To znači kako Camila Cabello, Bruno Mars, Justin Timberlake i, primjerice, Dua Lipa čine obavezni dio glazbene programske lektire. A među njima posebno poglavlje čini Ed Sheeran. Kada mislite kako se samozatajno spustio pokoje mjesto, eto njega s pjesmom ‘Perfect’ po osmi puta na vrhu Airplay Radio Charta, službene top liste HR2 i Hrvatske diskografske udruge.
Goran Komerički,
radijski producent