HR Top 40: Baby Lasagna s “Biggie Boom Boom” i dalje predvodi listu
Singl Biggie Boom Boom (Baby Lasagna, Universal Music Hrvatska/Polydor) drugi tjedan zaredom predvodi listu HR Top 40.
Pjesme Vrime je (Oliver Dragojević, Aquarius Records, broj 2) i #onokad (Nina Badrić, Aquarius Records, broj 3) su zadržale prošlotjedne pozicije. Izdanje Kriva procjena (ToMa, Dallas Records) se popelo na četvrto mjesto, dok krug pet najemitiranijih zaključuje singl Lavica (Jelena Rozga, Tonika).
HR Top 40 donosi službene i sveobuhvatne rezultate mjerenja radijskog emitiranja na preko 130 radijskih stanica u Hrvatskoj prema podacima servisa 1Played. Podaci se odnose na tjedan od 9. do 15. rujna 2024. godine, od ponedjeljka ujutro do nedjelje navečer.
Biggie Boom Boom i dalje predvodi listu
Ovim rezultatom, Biggie Boom Boom je postao osmi naslov s dva ili više tjedana na broju jedan. Istodobno, Baby Lasagna je postao prvi izvođač čije su tri pjesme (Biggie Boom Boom, and I i Rim tim tagi dim, Universal Music Hrvatska/Polydor) bile najmanje dva tjedna na vrhu poslije pet godina. Zadnja kojoj je to uspjelo bila je Mia Dimšić (Ovaj grad, šest tjedana, Cesta do sna, četiri tjedna i Sva blaga ovog svijeta feat. Marko Tolja, pet tjedana, Croatia Records).
Ukupno gledajući, od 38 tjedana u 2024. godini, Baby Lasagna je proveo ukupno 17 tjedana kao vodeći izvođač liste HR Top 40. Kada pogledamo prošlogodišnje rezultate, izvođači koji su bili najduže na prvom mjestu bili su Nina Badrić i Petar Grašo sa zajedničkom suradnjom Nemoj (Tonika/Aquarius Records, 13 tjedana).
Miroslav Škoro ima najviši novi ulaz
Ovoga tjedna lista bilježi šest promjena, od čega su dva noviteta.
Najviši novi ulaz ostvario je Miroslav Škoro sa singlom Baja (Campus/Croatia Records) na broj 30. Ovim rezultatom, Miroslav Škoro je ušao među najemitiranije prvi puta u četiri mjeseca, kada je njegova suradnja s ansamblom Barabe (Zlatne strune, Campus/Croatia Records) dospjela na listu.
Baja je ujedno druga pjesma ovogodišnjeg izdanja festivala Zlatne žice Slavonije među 40. Od ranije, na listi se nalazi izdanje Nema lijeka koji ljubav liječi (Gazdeart/Hit Records, broj 15) sastava Gazde.
“Nedostaje nam ponosa, a svaki čovjek treba imati ponosa i odgovornosti; treba održati danu riječ i stajati iza svojih postupaka, ma koliko god to teško bilo. To je glavna poruka koju sam htio poslati ovom pjesmom, a kad sam vidio što smo napravili, doista sam ponosan“, riječi su Miroslava Škore, “Ponosan sam i na svoje prijatelje koji su i zaplakali kad su vidjeli spot i zahvalan sam im što su suzom potvrdili vrijednost ove pjesme. Drago mi je da me publika u Požegi, na najstarijem festivalu tamburaške glazbe, tako lijepo prihvaća. “
Alen Đuras se vratio na listu poslije nekoliko mjeseci
Na 31. poziciji našao se Alen Đuras s baladom Ostani uz njega (Menart). Ovime je Alen Đuras ostvario svoj drugi ulaz ove godine, nakon što je početkom godine ušao sa singlom A Tamburitza Lullaby (Menart/Loudkult) i četvrti ukupno na HR Top 40.
“Želim se zahvaliti svim radijskim urednicima koji su odlučili puštati moju novu pjesmu na svojim postajama. Jako sam sretan što je pjesma ušla u HR Top 40, to mi puno znači i daje dodatnu motivaciju za daljnji rad. Cijenim vašu podršku i nadam se da će slušatelji i dalje uživati u mojoj glazbi“, poručio je Alen Đuras.
Suradnja Marka Škugora i Danijele Martinović Ono nešto (Zvuci Mediterana, broj 29) nalazi se u svom 48. tjednu mjerenja emitiranja. Time je ukupno sedmi puta najizdržljiviji singl u hrvatskom radijskom eteru. Najveći skok (18 mjesta – s broja 29 na broj 11) ostvarili su Marko Perković Thompson i Hrvatske ruže s izdanjem Ako ne znaš šta je bilo (Croatia Records).
Prema podacima slušanosti po regijama, singl Biggie Boom Boom (Baby Lasagna, Universal Music Hrvatska/Polydor) predvodi svih šest regija – Dalmacija, Grad Zagreb, Istra i Kvarner, Slavonija, Središnja Hrvatska i Zagorje.
Pjesme s liste možete poslušati putem poveznica s portala top-lista.hr i pronaći u obliku playliste HRtop 40 na profilima Hrvatske diskografske udruge na servisima Apple Music, Deezer i Spotify.
Foto: Elizabeta Ružić/Universal Music Hrvatska