HR Top 40: Baby Lasagna s “Biggie Boom Boom” i dalje na vrhu, šest noviteta na listi
Pjesma Biggie Boom Boom (Baby Lasagna, Universal Music Hrvatska/Polydor) je treći puta predvodnica liste HR Top 40.
Singlovi Vrime je (Oliver Dragojević, Aquarius Records, broj 2) i #onokad (Nina Badrić, Aquarius Records, broj 3) drže prošlotjedne pozicije. Izdanje Kako smo glupi (Vatra, Dallas Records) je ušlo među najemitiranije na četvrto mjesto, a Top 5 zaključuje naslov Kriva procjena (ToMa, Dallas Records).
HR Top 40 donosi službene i sveobuhvatne rezultate mjerenja radijskog emitiranja na preko 130 radijskih stanica u Hrvatskoj prema podacima servisa 1Played. Podaci se odnose na tjedan od 16. do 22. rujna 2024. godine, od ponedjeljka ujutro do nedjelje navečer.
Biggie Boom Boom postala je sedma pjesma s tri ili više tjedana na vrhu HR Top 40 u 2024. godini, dok je Baby Lasagna nastavio svoj uspješni niz od tri izdanja s minimalno tri tjedna na broju jedan. Istodobno, Biggie Boom Boom je treći naslov ove godine koji je među najemitiranije ušao na sam vrh i tamo ostao ukupno tri tjedna, uz Slatke suze gorka ljubav (Vatra, Dallas Records) i Vrime je.
Baby Lasagna je jedini izvođač koji među 40 ima tri singla. Uz Biggie Boom Boom, na listi se nalaze i pjesme and I (Universal Music Hrvatska/Polydor) na 10. mjestu i Rim tim tagi dim (Universal Music Hrvatska/Polydor) na 19. poziciji. Ovotjednim boravkom na listi, Rim tim tagi dim je ostvario 37. tjedan mjerenja emitiranja i deveti puta postao je najizdržljiviji singl tjednog mjerenja popularnosti najemitiranijih domaćih pjesama u hrvatskom radijskom eteru.
Ovoga tjedna lista bilježi osam promjena, od čega je šest noviteta.
Najviši novi ulaz ostvarila je Vatra s naslovom Kako smo glupi na broju četiri. Time je Vatra postala prvi izvođač ove godine koji je tri puta ušao među najemitiranije kao najviši novitet na listi. Ranije ove godine, najviši debi ostvarili su 22. siječnja (Slatke suze gorka ljubav, broj 1) i 13. svibnja (Nitko osim nas, Dallas Records, broj 2).
Ovo je istodobno treći ulaz za grupu Vatra u 2024. godini. Kako se na HR Top 40 još uvijek nalazi singl Slatke suze gorka ljubav, Vatra je time ušla u krug četiri izvođača s dvije ili više pjesme među najemitiranijima, uz Babyja Lasagnu, Olivera Dragojevića i ToMu.
“Drago mi je da su se svi, počevsi od sebe samoga, makar i na trenutak prepoznali u našem aktualnom singlu, jer da bi smo se opametili, prvo si moramo priznati kako smo glupi!“, poručio je Ivan Dečak, frontmen benda Vatra.
Mile Kekin i Darko Rundek su se vratili u društvo najemitiranijih
Poslije dugo vremena, u društvo najemitiranijih su se vratili Mile Kekin i Darko Rundek. U pitanju je duet Trening za umiranje (Menart), koji je ušao na osmu poziciju. Ovime je Mile Kekin ostvario svoj prvi boravak nakon 16 i pol mjeseci (Guvernal, Menart), dok je Darko Rundek ušao među 40 nakon više od tri godine (Voljeti stvarno, Menart).
Kekinova i Rundekova verzija pjesme Trening za umiranje je obrada originala grupe Hladno pivo s albuma Džinovski, objavljenog početkom devedesetih.
“Naravno da mi je drago da smo Darko Rundek i moja malenkost uspjeli s našom prvom suradnjom. ‘Trening za umiranje’ spada među prve pjesme koje sam napisao i s kojim se očito i danas puno ljudi može poistovjetiti. Po prvi puta ću je izvesti u Tvornici 9. studenog nadam se s jednim meni vrlo posebnim gostom“, riječi su Mile Kekina.
Novi ulazi: Borna Čop i Massimo
Na HR Top 40 se vratio i Borna Čop, ovoga puta sa singlom Otisak parfema (Croatia Records, broj 12). Ovo je njegov ukupno peti ulaz među najemitiranije i prvi poslije tri mjeseca (Što ćemo sad s tim, feat. Vedran Božić, Croatia Records).
“‘Otisak parfema’ je uplifting rock ‘n’ roll pjesma koja se svira i pjeva sa širokim osmijehom na licu. Kada su je prvi puta čuli, moji prijatelji su odmah prepoznali njezin vibe i uvjeravali me da mora biti što prije objavljena jer – citiram – ‘žele imati novi banger za tulume’. Pa neka tako i bude, jer za autora nema većeg zadovoljstva od uživanja slušatelja u njegovim djelima“, predstavio je pjesmu Borna Čop.
Poslije više od dvije godine, među 40 najemitiranijih se našla pjesma koju izvodi Massimo. Riječ je o baladi Jugo (Aquarius Records, broj 16), obradi uspješnice Marijana Bana i Giuliana iz 1998. godine. Snimka je nastala za potrebe snimanja HRT-ove emisije Evergreen.
Obrada pjesme Jugo dio je projekta obitelji Massima Savića i diskografske kuće Aquarius Records kojom se najavljuje album Evergreen Vještina.
“Ideja se naprosto nametnula sama. Odlučili smo zatvoriti krug kojeg su 25 godina stvarali Massimo i njegova izdavačka kuća Aquarius Records. “Vještina”, “Vještina 2″, pa nakon dvadeset godina “Vještina Boutique” dovele su do “Evergreen Vještine” kojom vam prezentiramo Massimove dvije vještine“, izjavila je Eni Kordić, Massimova supruga, “onu svima dobro poznatu glazbenu vještinu kroz osam obrada pjesama naših renomiranih izvođača i autora te onu manje poznatu širokoj javnosti likovnu vještinu kroz omot albuma koji je napravljen od Massimovih crteža i grafika.“
Novi ulazi: Neki to vole vruće i Džentlmeni
Sastav Neki to vole vruće je ušao na HR Top 40 nakon godinu dana. Radi se o pjesmi Kad nisi tu (Aquarius Records), koja se našla na 18. mjestu. Ovo je ukupno treći ulaz za Neki to vole vruće među najemitiranije.
“Drago nam je da se pjesma vrti i to nas obvezuje da dovršimo i druge pjesme te da u sljedećoj godini kad slavimo 40. obljetnicu NTVV izdamo dugoočekivani album“, poručili su članovi grupe Neki to vole vruće.
Ansambl Džentlmeni se ponovno našao na listi poslije četiri mjeseca. U pitanju je balada Kad srce zaplače (Croatia Records, broj 36), predstavljena na nedavnom izdanju festivala Zlatne žice Slavonije. Ovim ulazom, Zlatne žice Slavonije ima tri pjesme među 40 najemitiranijih, jer se od ranije na listi nalaze naslovi Baja (Miroslav Škoro, Campus/Croatia Records, broj 29) i Nema lijeka koji ljubav liječi (Gazde, Gazdeart/Hit Records, broj 27).
Najveću skok ovoga tjedna je imao Alen Đuras, koji se s baladom Ostani uz njega (Menart) pomaknuo ukupno devet mjesta (s broja 31 na broj 22).
Prema podacima slušanosti po regijama, singl Biggie Boom Boom (Baby Lasagna, Universal Music Hrvatska/Polydor) predvodi tri regije – Dalmacija, Grad Zagreb i Zagorje. U regijama Slavonija i Središnja Hrvatska najviše se emitira Vrime je (Oliver Dragojević, Aquarius Records), a u regiji Istra i Primorje Trening za umiranje (Mile Kekin feat. Darko Rundek, Menart).
Pjesme s liste možete poslušati putem poveznica s portala top-lista.hr i pronaći u obliku playliste HRtop 40 na profilima Hrvatske diskografske udruge na servisima Apple Music, Deezer i Spotify.
Foto: Elizabeta Ružić/Universal Music Hrvatska